Over appels en peren

De ups en downs van een lingeriemadam

thumbnail_IMG_8746Leven in ‘quarantaine’ is niet altijd gemakkelijk. En toch proberen we er elk op onze manier het beste van te maken. Het Nieuwsblad heeft aan negen mensen gevraagd om een dagboek bij te houden uit ‘hun kot’. Ik ben een van die mensen, en elke dag plaats ik hier ook mijn dagboekfragment. Vandaag: Deel 4

Lingerie is een product dat je moet passen. Daarom verkoop ik – buiten cadeaubonnen – niet online. Weinig vrouwen kennen hun juiste maat, én borsten veranderen doorheen het leven. Bovendien kan elk behamodel anders vallen, zelfs binnen eenzelfde merk.

Ik sta nog steeds achter mijn visie. Alleen… voel ik de laatste dagen soms wat jaloezie als ik mijn collega-winkeliers mét een webshop bezig zie. Het is super frustrerend om een winkel vol schoon gerief te hebben dat je niet kan verkopen.

Daarom heb ik besloten om producten die online wel gemakkelijk verkopen (pyjama’s, kousen, nachtkleedjes,…) zelf te showen op Instagram en Facebook. De 3suisses anno 2020, of zoiets. Klanten die instant verliefd worden op een product, krijgen het thuis geleverd.

Zo kwam het dat ik deze ochtend door mijn winkel liep te paraderen in een mooie kimono, ondertussen foto’s en filmpjes makend van mezelf. Gêne is zó 2019, die laten we gewoon varen. En feministes zullen me dankbaar zijn: eindelijk een realistisch vrouwbeeld in reclame. 😉

PS: verliefd op deze kimono? Stuur ons gerust een berichtje via Facebook/Instagram/mail…

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: